Total Pageviews

Friday, March 11, 2011

aku rase nk tulis

now aku rase cm nk tulis n nk bebel....but aku xtaw nk bebel ape..cume dlm hati aku nih aku nk ckp n bebel pasal sikap manusia nih....kekadang aku sendiri xtaw nk agak n bajet sikap manusia nih...same jugak sikap aku....aku xkate yg aku nih baik..but aku nk bebel2 pasal sikap manusia kat muka bumi ni termasuklah tempiasnyer sikap aku sendiri.....sbb aku tgk ramai makhluk kat bumi nih sikap die agak la kn mementingkan diri sendiri...dah la pentingkan diri sendiri...pastuh bermuka muka pulak....ade pulak yang mang muke xtaw malu...berkawan sbb nk amek kesempatan jek....aku pom xpaham jenis manusia yang mcm tuh....kalo xde kwn mula la wat baik ngn kita...but kalo da jumpe geng die...mang wat xkenal jek..pastuh kn bermuka2..tuh yang aku xsuke tuh..manusia bermuka2 nih..tahu la ko tuh ade muke...but xpayah la nk pakai topeng bagai nk jadikan muke ko tu banyak.....nampak jek baik..but belakang pehhh....aku nih pantang kalo org ckp aku kat belakang..sape jek kn suke kne kutuk belakang....aku pom xsuke....tp ade jek yang xpuas hati...xpe2...ko hiduplah ngn care ko skrang nih..n kite tgk sampai tahap mane game ko nih..last2 org akan tahu gak perangai sebenar ko....n org len sendiri akan dapat judge ko cmne..xpayah la nk suh aku bgtaw org len tuh...susah kalo hidup pentingkan diri sendiri jek....mang susah...pastu pape hal jek nk menang...even ko punye fakta tuh salah pom ko nk menang...berlagak tol....xtaw nk hargai org yang pernah buat baik ngn ko mang cmni...last2 ko tahu la nsib ko nnt,........

No comments:

Post a Comment