Total Pageviews

Friday, March 11, 2011

kembali lagi...

lalala...hye there!! again here...dah lame rasenyer aku xupdate blog nih...bz ngan life n emosi aku agak terganggu a few days ago..nk pulihkan amatlah susah....sampai la hari nih aku cube untuk calm kan diri aku sendiri...so hari nih aku dgr sume duk wisau pasal TSUNAMI melanda JEPUN....nk2 pulak aku dgr dr sorang member aku nyer blog pasal bencana alam minggu depan..wisau jugak aku....yelaa kn..takot aa gak kn...da la jauh ngn family..pastuh xde sesape pom dekat cini...n i hope everythins fine will be oke....next week aku ade join progam desa iaitu mays....tgh plak final projek yang melambung...aku hope dapat bg komitmen dlm program tersebut..yelaaa.....at d same time leyh gak release tension kan....huhuhu...arinih ujan renyai2....pastuh dapat plak berita sal bencana alam...wisau sungguh.....yelaaa kn..kite pom xtaw ape akn epen esok..so mang agak la takot kan..sbb kite xtaw ape yg ditentukan untuk kita pada hari ni dan esok..so banyak2 lah kite bertawakal dan berdoa....moga2 kita sume selamat.....AMINNNN...........

No comments:

Post a Comment