Total Pageviews

Saturday, February 19, 2011

LOMOGRAPHY....im addicted with it~~~

lomography !!!

comes and let's explore about it.....

aku suke gile ngn lomocam..mang addicted n nk try gune..but sumpa aku xtaw cmne nk gune cam nih..hahhaa...aku ade satu lomocam but xpenah gune langsung even film die pom aku xtaw mane nk cekaw kn...sbb aku xbanyak xplore sal nih..bkn xbanyak xplore but aku xtaw mane nk dpt sume nih....so kalo korang ade ape2 information tntang lomocam n where to get film for lomo cam share la ngn aku....hehhehe.....

dalam duk tgh godek2 website lomography nih kn..aku ade la suke kat camera lomo satu nih....iaitu diana mini en rose....mang aku suke gile cam nih sbb mostly ianya kaler pink...so telah menarik minat aku n gile kat lomocam nih....but i dunno how to get it...huhuhu  sob sob sob..sedey.....xpelaa...kat cini aku upload pic cam nih...sbb senang aku nk refer nnt....kekekkee.....

ntah ape jek merepek2 kn kat cini...hahhaa...anyway nih sbb aku nk penuhkan blog aku nih ngn cite2 yg aku rase nk tulis..maklumlaaa...nk ilangkan pressure yg amat nih....hahhahaa...okesh....daaaaaaaaaaa  ....muahhh


DIANA MINI EN ROSE



pic1

pic2
pic3

No comments:

Post a Comment