Total Pageviews

Saturday, February 19, 2011

menyampah laa~~

honestly aku nk ckp yang aku nih bkn jenis yang suke di control...sumpah aku xsuke n benci org yang control hidup aku....nonsense ar...aku pom ade hak aku untuk buat ape yang aku nk buat dlm hidup aku nih...as long as aku tahu ape yang aku nk buat n ape yang aku buat tuh xsalah....oke laaaa...bkn aku bunuh orang ke ape ke...ade jek yang ko xpuas hati kn ngn ape yang aku buat...pliszz laaaa..aku rimas gile skrang nih....mcm dalam penjara...semua bende mang aku xleyh nk buat..mane hak aku atas diri aku???tolong laaa...bukak pemikiran tuh sikit....kalo umur da meningkat tlg aaa pemikiran tuh sebaya ngn umur kamu.....jgn asik duk mengarah orang itu ini jek..skang mang aku in BAD MOOD....saket ati gilee.....huhhhhh....damn..kje belambak buat aku lagi rase cm xde mud langsung nk wat kje.....gile ke ape xleyh nk memahami....adess....susah la kalo mcm  nih..asik aku jek nk kne paham org..but ORG???ade PAHAM aku ker???damn....huhhhh....

No comments:

Post a Comment