Total Pageviews

Saturday, February 19, 2011

a new day has come~~~

baru bangun tdo..mak aihh...anak dare ape kn time mcm nih baru bgn tdoq..kekkeke....n now mengadap lappy n berusaha keras-kerasan mengadap xsiment yg berlambak tuh....hohohohooo......so now aku harapkan lebih banyak mr.idea dtg kat aku..sbb diz few days..aku rase mcm aku nih terlalu BLURR dalam sume hal..sampai aku xtahu act ape yg aku dah buat n lalui hari ke hari...SO SAD...really....huwaaaa.....skang nih xde pape pom yg aku ngah pkir cume kje..kje ...n kje yg harus disiapkan....ouhhh gosh...cmne laaaa YA ALLAH berilah aku KEKUATAN dalam ape jua yg kau BERIKAN.......sumtimes aku da terasa give up ngn life mcm nih..but aku da xde jalan nk keluar sb aku da enter jalan nih.....cume aku sentiasa harapkan masih ade sinar untuk membuatkan aku rase oke untuk lalui jalan nih.....adusss......

No comments:

Post a Comment