Total Pageviews

Wednesday, February 23, 2011

iloveleesa~~~

LEESA....iloveher...so glad i got chance to have her as my own..hope she will b fine with me and epy with me....hehee..thanks to thip n ur beloved bf cz fullfill wat i want...really appreciate that...love yea too :)....today is d day dat leesa was born..means with me laa...hehhee....and her age now alr 3weeks...she;s so cute....next step have to buy her a crib to stay..mlm nih leesa kne stay dlm kotak dulu sbb baru adopt...kesian die...but her food n   drinks alr serve for her.....nakmo notty2 oke....jadik budak baik..nnt sume syg..since boboi da xde ngn aku...a bit alone laaa..after 2 weeks boboi xde..so skang leesa muncul accompany me here....so sweet...rasenyer my dear fren phonthip da ade adopt daugther yg baru..nampak cm die suke n syg sgt....hehhee..suke suke...so for u thip...dunt worry..diz 1 will b mine forever...hehhee...nnt dtg la jenguk2 leesa oke...kesian die mlm nih tdo dalam kotak jek....huhhuuh....stop here story bout leesa..later on continue it back...chaww!!!!!

No comments:

Post a Comment