Total Pageviews

Monday, February 21, 2011

back to school~~lalalaaa

now at this time kat ADIWARNA....huhuhu,,konon la kn nak menyiapkan 3d nih..but langsung cm blurr jek xtaw pape...skang ngn thip...huhuu...sound so gud la mcm nk jd budak baik jek kn stadi n wat kje....tup tuuppp bile da sampai mang bukak lappy..1st thing aku buat adalah mengadap blog nih..kekekkee....just nk write sumthin jek konon la untuk memulakan n semangat untuk buat kje....but satu ape pom xdak..kekkeee....so..y not aku start skang kn...hahha..harap2 3D aku nih menjadi....but not at all la kn..sbb satu tool pom aku xtaw..so bek aku merepek meraban kat cini...so bile bace alek aku tahu la cmne gaye hidup aku bile nk menyiapkan xsiment nih...hahahaha kantoi.....kakakaka....oklaahhh..da makin banyak aku merepek...now..start doink my job...daaaaa~~~

No comments:

Post a Comment